محل لوگو

قیمت لوله پلی اتیلن در صنعت لوله با کیفیت جهانی


قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به کیفیت آن ، قیمت گذاری می شود، به عنوان یکی از اصلی ترین فاکتورهای اثر گذار در خرید یک محصول همواره مورد توجه قرار دارد ، از این رو در این مقاله ضمن معرفی لوله پلی اتیلن و کاربردهای لوله پلی اتیلن ، قیمت لوله پلی اتیلن به عنوان یکی از پرکاربردترین لوله های صنعتی مورد بررسی قرار گرفته شده است

قیمت لوله پلی اتیلن در سایت صنعت لوله چقدر است؟

قیمت لوله پلی اتیلن به عوامل زیادی بستگی دارد و معمولا این نوع لوله ها بسیار پرمصرف هستند و از مواد پلی اتیلن تولید شده در پتروشیمی های کشور ساخته می شوند که برای انتقال آب ، زهکش کردن ، کشاورزی ، فاضلاب ، مصارف آشامیدنی ، گازرسانی ، مسکونی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع لوله چه مزیت هایی برای شما به همراه دارد؟

لوله پلی اتیلن که در سایت sanatlooleh.com عرضه می شود، از مزایای این نوع لوله ها می توان به شکل پذیری ، مقاومت در برابر ضربه، قیمت مقرون به صرفه ، مقاومت در برابر نور آفتاب، مقاومت در برابر خوردگی و ... را نام برد.

لوله پلی اتیلن با سایز کمتر از 5 اینچ هم به شکل کلاف و هم به شکل شاخه ای تولید می شوند که هر کلاف معمولا 50 یا 100 متر است اما لوله پلی اتیلن در سایز های بالاتر از 5 اینچ ، تنها به شکل شاخه های 6 متری و 12 متری تولید شده و به کمک رینگ و فلنچ و یا جوش پلی اتیلنی نصب خواهد شد.

انواع لوله های از جنس پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن به دو نوع اصلی PE80 و PE100 تقسیم بندی می شوند بدین معنی که در تولید لوله های پلی اتیلن از مواد PE80 و PE100 استفاده می شود ، که معمولا این نوع لوله ها که در صنعت آب و گاز مورد استفاده قرار می گیرند بالاترین کیفیت را دارند در حالی که لوله های پلی اتیلنی به کار رفته در زمینه ی برق و هواکشی که برای انتقال کابل به کار می روند ، کیفیت پایین تری دارند .

قیمت خرید لوله پلی اتیلن به صورت عمده

چنانچه فردی خریدار لوله پلی اتیلن باشد ، فروشنده ابتدا سایز لوله را از جدول استاندارد بین المللی انتخاب کرده سپس مواد تولیدی لوله را از دو نوع PE80 و PE100 نیز انتخاب کرده و بعد از آن فشار مورد نظر را نیز انتخاب می کند و در نهایت با مشخص شدن موارد یاد شده ، وزن یک متر لوله را پیدا خواهد کرد ، به عنوان مثال ، مشخص می کند که لوله ی 110 میلی متری با مواد تولیدی PE80 با فشار 6 بار ، هر متر لوله وزنی برابر با 1.77 کیلوگرم دارد که در پایان نیز قیمت روز پلی اتیلن از طریق بازار پلیمر و پتروشیمی ها به خریدار اعلام می گردد و قیمت یک متر محاسبه خواهد شد ، به عنوان مثال ، چنانچه قیمت مواد اولیه PE80 را 11500 تومان در نظر بگیریم ، با ضرب 1.77 کیلوگرم ( وزن یک متر لوله ) در 11500 تومان ، قیمت یک متر لوله ، 20.350 تومان خواهد شد .

نصب این نوع لوله ها در سال 2020

لوله پلی اتیلن در سایزهای زیر 5 اینچ به شکل رزوه ای نصب می شود در حالی که در سایزهای بالاتر از 5 اینچ ، به صورت جوش پلی اتیلن و رینگ و فلنچ ( با پیچ و مهره ) نصب می شوند .

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 29

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما